poniedziałek, 18 marca 2013

Makaron z brokułem po raz drugi


Coś prostego i ekspresowego do zrobienia..Parę dni temu robiłam też makaron z brokułem..młodszej córce posmakował ..więc znów dziś powtórka..ale ciut inaczej..ten makaron był smaczny, ale córka uznała , że tamten z dodatkiem serka był lepszy..

  • 1 brokuł
  • 1 szkl. śmietany 30 %
  • sól, pieprz
  • wegeta
  • 30 dkg makaronu
Brokuł opłukać, podzielić na różyczki i ugotować w osolonej wody.Makaron ugotować al dente.Śmietankę kremową  zagotować w rondelku, dodać przyprawy i gotować aż zgęstnieje.Do sosu śmietanowego dodać ugotowany makaron i brokuły, wymieszać.

6 komentarzy :

  1. Lubię brokuła pod każdą postacią - z makaronem również!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też polubiłam brokuła..

      Usuń
  2. Ciekawa propozycja! ja znając siebie dorzuciłabym trochę ziółek zamiast vegety. Wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..przyprawy można dodawać według własnego gustu..

      Usuń
  3. Szybka i smaczna kuchnia zawsze w cenie;)
    Dziękuję za taki zmasowany udział w Zielonej Zabawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za wspaniałą akcję..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.