poniedziałek, 4 marca 2013

Serek wiejski z otrębami



Prosto, szybko i na dodatek smacznie..

Do serka dodać otręby granulowane z  truskawkami.Wymieszać.
Dla osób, które cenią sobie wyśmienity smak owoców oraz chcą zadbać o swoją sylwetkę, firma Kupiec stworzyła nową linię produktów - otręby granulowane. Jest to kompozycja zarodków, otrąb pszennych oraz owsianych oferowana w trzech smakach: śliwkowym, truskawkowym oraz z czarną porzeczką.
Otręby są bogatym źródłem błonnika pokarmowego, który ma ogromny wpływ na zdrowie i dobre samopoczucie. Pomaga walczyć z otyłością, oczyszcza organizm z metali ciężkich, obniża poziom cholesterolu i stabilizuje stężenie glukozy we krwi. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca spożywanie 20-40 g błonnika dziennie.
Otręby granulowane KUPIEC to wspaniały dodatek do jogurtów, koktajli, muesli i sałatek owocowych.
                                                    

4 komentarze :

  1. lubię takie proste kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony pomysł na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te otręby, także w pozostałych smakach, zwykle jadam je do owoców i jogurtu greckiego, czy naturalnego robiąc taką słodką miseczkę, z serkiem wiejskim jeszcze nie jadłam, ale myślę,że może być to ciekawe, smakowite połączenie,wygląda zdrowo i pysznie, pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.