Babeczki nadziane owocowo


Wieczorem córka marudziła..mamo coś słodkiego chcę...a ja długo nie myśląc wyjęłam opakowanie babeczek Delecty, które dostałam dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie..Robiłam już babeczki nadziane płatkami czekolady,,a tym razem babeczki nadziane owocowo..z truskawkami...W opakowaniu znajduje się mieszanka do przyrządzenia ciasta, pojemniczek z nadzieniem i 12 papilotek....i cóż ..zabieramy się do dzieła...do mieszanki dodajemy mleko, olej , jajka i mieszamy łyżką.....wykładamy połowę do papilotek..na to dżem z pojemnika..i przykrywamy resztą ciasta..i to już koniec ...pozostało tylko wstawić do piekarnika i odczekać około 20 minut..babeczki można dowolnie udekorować ..ale można również zajadać się nimi bez niczego...tym razem mąż zje więcej niż 1 babeczkę [ w pracy jest  do 22 , więc musiałam schować przed córkami haha]...Polecam takie babeczki..są pyszne, mięciutkie..i ten dodatek dżemu..mniam..Babeczki są idealnym rozwiązaniem w razie np.niezapowiedzianych gości..parę minut i pyszny deser do kawy gotowy..
Piekarnik nagrzać do temp. 180ºC.Do wysokiego naczynia wbić jaja, dodać mleko i olej,wsypać zawartość torebki z ciastem i wymieszać łyżką.Połowę ciasta [około 0,5 łyżki rozłożyć równo do 12 foremek , wyłożyć dżem z pojemnika i przykryć resztą ciasta.Natychmiast wstawić do nagrzanego piekarnika i piec przez 15−20 min (do uzyskania złocistego koloru). Ostudzić .Można dodatkowo udekorować, posypać cukrem pudrem albo zjeść bez niczego.








Komentarze