Obieraczka obrotowa Kyocera


 Parę dni temu mój sprzęt kuchenny powiększył się o obrotową obieraczkę Kyocera...

Mam w domu obieraczkę, ale takiej akurat nie mam.Ta obieraczka jest z ceramicznym ostrzem, można obierać owoce i warzywa w dowolny sposób.Obieraczkę można ustawić w trzech pozycjach[ pionowej, poziomej i pod kątem 45 stopni ].Może służyć zarówno osobom praworęcznym jak i leworęcznym.Obieraczka ma wygodną i ergonomiczną rączkę, zdecydowanie ułatwia obsługę, kauczukowe wstawki zabezpieczają przed ześlizgiwaniem się rąk.Obieraczka jest z ceramicznym ostrzem.Ja prawdę mówiąc z ceramicznym ostrzem mam pierwszy raz do czynienia.Wiem,że są noże ceramiczne [ ja takiego akurat nie mam]..ale wróćmy do obieraczki..Ceramiczne ostrze chroni warzywa i owoce przed zmianą smaku, koloru i częściową utratą witamin.Obieraczka jest idealna do obierania zarówno owoców i warzyw..ja obierałam również ogórki kwaszone, a nawet "obrałam"- a raczej pokroiłam na cienkie plasterki ser żółty..Obieranie warzyw taką obieraczką to sama przyjemność.."obierki" warzyw i owoców i cieniutkie nie tak jak podczas obierania nożem .. niektórzy i nożem obierają cienko..ale moja znajoma jak obiera ziemniaki nożem -obierki są "na kilometr" [ żartuję, oczywiście -bo takie grube nie mogą być]...Producent informuje, że ceramika w obieraczce jest 10 razy twardsza od metalu i nie rdzewieje i co najważniejsze owoce i warzywa nie zmieniają smaku ani koloru..oraz chroni przed częściową utratą witamin.Jestem bardzo zadowolona z tej obieraczki i polecam innym..a kupić ją można w sklepie internetowym Hiendkitchen.












Naprawdę wyjątkowy przedmiot, który spełni większość pokładanych w nim oczekiwań. Ruchoma głowica pozwala na obieranie w trzech pozycjach: pionowej, poziomej i pod kątem 45 stopni , oraz może służyć zarówno dla prawo jak i leworęcznych użytkowników. Bardzo wygodna i ergonomiczna raczka zdecydowanie ułatwia obsługę, kauczukowe wstawki zabezpieczają przed ześlizgiwaniem się rąk a ceramiczne ostrze chroni warzywa i owoce przed zmianą smaku, koloru i częściową utratą witamin. Jak głosi napis na opakowaniu „będzie to ostatnia obieraczka, jaką kiedykolwiek państwo kupili".
szerokość ostrza - 4cm
Ceramika zastosowana w tym urządzeniu jest wyjątkowa, ponieważ:
- nie wchodzi w reakcję z żadnymi sokami, dzięki czemu warzywa i owoce zachowują większość witamin i nie zmieniają smaku.
- jest 10 x trwalsza od metalu
- nie rdzewieje






Komentarze

  1. U nas króluje nóż do warzyw Kyocery - kupiony trochę jako gadżet, ale sprawdza się fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.