Pieczona polędwica

Mięsko najpierw zamarynowane..a potem pieczone..pycha..mięsko piekłam w papierze Saga ..mięsko pieczone w papierze jest mięciutkie, soczyste..pycha..na zdjęciu jeszcze ciepłe..[z zimnego chyba już nie zdążyłabym zrobić zdjęcia].

  • 50 dkg schabu, polędwicy lub karkówki 
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz
  • vegeta
  • majeranek
  • 2-3 łyżki oliwy z oliwek
Czosnek przecisnąć przez praskę,dodać przyprawy i oliwę.Wymieszać wszystko razem, natrzeć mięso i zawinąć w papier Saga i włożyć do lodówki na kilka godzin lub na noc.Następnie mięso wyjąć z lodówki i ogrzać do temperatury pokojowej.Podsmażyć na gorącej patelni z każdej strony i piec we wcześniej nagrzanym do 160ºС piekarniku przez 30 minut lub do momentu, gdy temperatura wewnątrz porcji mięsa osiągnie 78ºС. Pod koniec pieczenia można mięso rozwinąć z papieru[ ja tak zrobiłam].Ostudzić .
Domowy Wyrób

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.