Pikantny gulasz




Lubicie pikantne potrawy? bo ja tak średnio, ale mój mąż lubi..i ten gulasz jest dość pikantny..ale pikantność można regulować ilością chili..Gulasz był pikantny i zjedzony ze smakiem.Chili dostałam dzięki uprzejmości portalu Polska gotuje. 

  • 70 dkg mięsa wieprzowego
  • 1 cebula
  • 2 marchewki
  • listek laurowy
  • ziele angielskie
  • majeranek
  • sol, pieprz
  • 0,5 łyżeczki papryki słodkiej
  • 0,5 łyżeczki chili 
  • 3 łyżki ketchupu pikantnego
  • koperek
  • 3 łyżki śmietany

Mięso pokroić w kawałki. Cebulę i marchewki obrać, pokroić.Podsmażyć na oliwie, dodać mięso i chwilę razem smażyć. Dodać przyprawy,ketchup, dolać wodę i dusić do miękkości mięsa.[ja gotowałam w szybkowarze].Pod koniec gotowania dodać koperek i śmietanę.W razie potrzeby doprawić.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.