czwartek, 15 listopada 2012

Śledzie z cebulką i cytryną w oleju


 Bardzo smaczne śledzie...robiłam je już kilka razy..

  • 1 kg filetów śledziowych
  • 3 cebule
  • 1 szkl.oleju
  • 1 cytryna
  • liście laurowe
  • ziele angielskie

Śledzie wymoczyć i   pokroić w małe kawałki,cytrynę i cebulę pokroić w cienkie plastry.Na dno słoika ułożyć cebulę, liść laurowy, kilka ziarenek ziela angielskiego oraz 2- 3 plastry cytryny.Wszystko zalać olejem ,ułożyć kawałki śledzia i powtarzać ,aż do wyczerpania składników.Tak przełożone śledzie odłożyć na około 24 godziny do schłodzenia.

3 komentarze :

  1. Robiłam wiele razy śledzie podobne, ale nigdy nie dałam cytryny do słoika. Jest to świetny pomysł i następnym razem tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki fajny przepis...muszę koniecznie wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie, bo mój K. ciągle krzyczy "zrób dobre śledzie". A wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.