Śledzie z cebulką i cytryną w oleju


 Bardzo smaczne śledzie...robiłam je już kilka razy..

  • 1 kg filetów śledziowych
  • 3 cebule
  • 1 szkl.oleju
  • 1 cytryna
  • liście laurowe
  • ziele angielskie

Śledzie wymoczyć i   pokroić w małe kawałki,cytrynę i cebulę pokroić w cienkie plastry.Na dno słoika ułożyć cebulę, liść laurowy, kilka ziarenek ziela angielskiego oraz 2- 3 plastry cytryny.Wszystko zalać olejem ,ułożyć kawałki śledzia i powtarzać ,aż do wyczerpania składników.Tak przełożone śledzie odłożyć na około 24 godziny do schłodzenia.

Komentarze

  1. Robiłam wiele razy śledzie podobne, ale nigdy nie dałam cytryny do słoika. Jest to świetny pomysł i następnym razem tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki fajny przepis...muszę koniecznie wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie, bo mój K. ciągle krzyczy "zrób dobre śledzie". A wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.