Naleśniki z bitą śmietaną i malinami

Maliny jeszcze się nie skończyły ..więc są naleśniki z bitą śmietaną z dodatkiem malin i odrobiny czekolady.. 

  • naleśniki [ u mnie z karobem
  • 250 ml śmietanki 36% 
  • 1 łyżka cukru pudru 
  • kilka kostek czekolady 
  • spora garść malin 
Śmietanę ubić z cukrem na sztywno, dodać maliny i chwilę razem ubijać, dodać również starkowaną czekoladę.Nakładać farsz na nalesniki i złożyć według upodobań.    

                               Naleśnikowa Sobota 2Karob w kuchni

Komentarze

  1. Cudne naleśniki :) Zjadłabym takiego ze śmietanką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz, myślałam właśnie, żeby zrobić czekoladowe naleśniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. porywam jednego, porywam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz można kupić już nawet roslinną wegańską śmietanę! brak złego cholesterolu i w ogole niesamowita! sojowa, ryżowa, do koloru do wyboru w sklepie vegevege.pl można dostać tanio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info..nawet nie wiedziałam , że są takie śmietanki..a w sklepie "byłam "przed chwilą..i oferta jest dość ciekawa..

      Usuń
  5. Pycha :)
    Zapraszam na: http://szybkie-gotowanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.