Sosy Tarsmak




Jakiś czas temu dzięki portalowi Uroda I zdrowie dostałam sosy Tarsmak.
Trzy sosy..każdy inny..każdy ma inne zastosowanie..można używać je do kanapek , pizzy, frytek, mięsa z grilla..golonki i innych pyszności..Wszystkie sosy są pyszne..no ..z wyjątkiem jednego..co prawda jest pyszny..ale jak dla mnie ciut za pikantny..mi najbardziej posmakował sos do kanapek..

 Sos czosnkowy
Sos na bazie lekkiego majonezu z charakterystyczną nutą czosnku. Produkt ma szerokie zastosowanie – może być podawany jako dodatek do potraw sporządzanych na zimno lub ciepło, np. pizzy, frytek, zapiekanek, żółtego sera, wędlin. Ponadto sos nadaje wyjątkowy smak potrawom mięsnym, rybnym i grillowanym. Produkt posiada certyfikat „Doceń polskie”.
  

Sos na bazie lekkiego majonezu z dodatkiem  koncentratu pomidorowego, warzyw (cebula, marchewka, szczypiorek). Jak sama nawa wskazuje, jego łagodny smak doskonale komponuje się z kanapkami i nadaje im niepowtarzalnego smaku.




Sos musztardowo-paprykowy
Sos  mocny i ognisty dla zwolenników ostrych potraw. Wzbogaca potrawy z grilla, zaostrza smak potraw mięsnych, podawanych zarówno na ciepło, jak i na zimno.




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.