Kawa snickers

Jakiś czas temu dostałam kawę arabica snickers..Taka kawa i wiele innych wspaniałych kaw jest w ofercie 1000 Smaków Świata.Byłam bardzo zdziwiona "rozmową" mailową.. na samym początku byłam wypytana jaką kawę lubię, w jaki sposób parzę kawę , czy mam młynek do kawy itd..Okazało się , że kawa jest mielona odpowiednio do sposobu parzenia..i tak dostałam kawę do zaparzacza..ale i tak postanowiłam zrobić nie tylko z zaparzacza..Na pierwszy rzut wybrałam kawę o smaku snickersa..Szczerze mówiąc nie pomyślałam, że są takie kawy..a jest wiele innych..zapraszam do 1000 Smaków Świata.Kawa o smaku snickersa jest świetna..przyjemnie się ją pije..ma wspaniały zapach ..no i oczywiście smak.

Kawa przez wielu z nas uznawana jest za napój bogów, niegdyś napój luksusowy, dzisiaj na wyciągnięcie ręki. Zapach kawy jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zapachów na świecie. Cenimy ją za niesamowity smak i aromat, a jej spożywanie przez wielu jest wprost celebrowane.Kawy aromatyzowane są wykwintnym i apetycznym pomysłem na urozmaicenie tradycyjnego napoju. Jeśli jeszcze nie zdarzyło ci się skosztować kawy z nutą SNICKERS to warto ją wypróbować. Zrelaksuj się podczas smakowania tego wykwintnego napoju. Zaproś przyjaciół, z którymi w będziesz się delektował odkrywanymi właśnie aromatami. Kawa aromatyzowana o smaku SNICKERS to najwspanialszy prezent jaki możesz podarować sobie i bliskim. Filiżanka tego wspaniałego napoju na pewno urozmaici i umili każdy dzień.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.