Dżem malinowy


 Jakiś czas temu z firmy Winiary dostałam kilka produktów na urodziny..Wśród nich był Fix i masz dżem Winiary...Do tej pory w sklepie nie spotkałam takiego dodatku do dżemów..widziałam ale innych firm..Fix wykorzystałam do malin..



Odważyć 1 kg umytych, wypestkowanych i rozdrobnionych owoców.Fix i masz dżem WINIARY dokładnie wymieszać z owocami. Zagotować, ciągle mieszając.Dodać 0,5 kg cukru, cały czas mieszając, ponownie doprowadzić do wrzenia. Gotować ciągle mieszając przez 7 minut. Gorącym dżemem od razu dokładnie wypełnić wyparzone słoiki i natychmiast szczelnie zamknąć.Słoiki odwrócić dnem do góry na 5 minut.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.