Sałatka z ryżem



Pyszna sałatka z ryżu i warzyw  z majonezem..do sałatki użyłam ryżu basmati z dzikim Sonko. Do obierania i krojenia  warzyw przydały się nóż obierak i szatkownica.

  • 2 woreczki ryżu basmati z dzikim Sonko
  • 1 puszka zielonego groszku
  • 1 por
  • 1 czerwona papryka
  • 3 marchewki
  • 3 jajka
  • 3 ogórki kiszone
  • majonez
  • sól,pieprz
Ryż ugotować i ostudzić.Marchewkę , jaka ugotować.Warzywa obrać i pokroić w kostkę.Wymieszać z ryżem, dodać majonez i doprawić do smaku.





 
Ryż basmati z dzikim to doskonałe połączenie szlachetnych, śnieżnobiałych ziaren ryżu basmati z egzotycznymi, czarnymi ziarnami ryżu dzikiego. Ryż basmati z dzikim jest produktem bezglutenowym i stanowi atrakcyjny dodatek do wykwintnych potraw.

Paprykujemy 3

Komentarze

  1. Taki sprzęt wszystko ułatwia;)
    Ciekawa sałatka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ulubione sałatki, z ryżem!
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ryż z warzywami!!! pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sprzęt:) ryż z warzywami też lubię, ale jakbym dodała do niego kurczaka to już w ogóle jestem w 7 niebie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sałatki z ryżem w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorowe sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe komentarze..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.