Grzyby z papryką


Takie grzyby z dodatkiem papryki i cebuli są smaczne..
  • 1 kg grzybów
  • 1 kg papryki
  • 1 kg cebuli
  • 3 l wody
  • 1 łyżka soli
zalewa


  • 2 l wody
  • 60 g soli
  • 30 dkg cukru
  • 600 ml octu
  • 20 ziaren ziela angielskiego 
  • 5 ziaren pieprzu 
  • 5 liści laurowych 
Grzyby przebrać, pokroić i umyć, paprykę pokroić w paski, a cebulę w talarki.
Zagotować 3 l wody z 1 łyżką soli, dodać grzyby i zagotować.Odcedzić i przelać zimną wodą.
Zagotować wodę z octem i resztą przypraw.Gotować 10 minut , odcedzić.Dodać grzyby, cebulę i paprykę.Odstawić na 24 godz.Przełożyć do słoików i pasteryzować.
                                         Warzywa psiankowate 2012

Komentarze

  1. Miałam przyjemność jeść takie grzybki u rodziny mojej przyjaciółki spod Zamościa kiedyś, były świetne, dostałam kilka słoiczków na wynos ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię podobną sałatkę, ale z pieczarkami , a nie leśnymi grzybami. Jest bardzo dobra :) http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2011/08/saatka-pieczarkowo-paprykowa-do-soikow.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.