820.Wygrane....

Dłuższy czas mnie nie było..miałam problemy z łączem internetowym..i nie tylko..ale o innych problemach nie będę wspominać..zresztą kto lubi słuchać lub rozmawiać o chorobach itd..Tęskno mi było za Wami..Muszę teraz w wolnych chwilach  [których mam dość mało]nadrobić zaległości..odwiedzić Wasze blogi..uzupełnić swój blog..napstrykałam trochę zdjęć i pomału postaram się je wstawić wraz z przepisami..mam nadzieję, że uda mi się przypomnieć co i jak robiłam..Zaplanowałam również mały konkursik..ale odbędzie się on za jakiś czas..może za kilka dni..a dziś pochwalę się moimi wygranymi..dostałam je jakiś czas temu, ale nawet wcześniej nie mogłam podziękować za nie..i dopiero dziś to robię..
Najpierw dziękuję Adrijah za zestaw silikonowych łopatek i wspaniałą książkę..nie jest to książka z przepisami, ale warto poczytać....
A te 4 książeczki dostałam od Magdy ..również dziękuję...książeczki [ przepisy ] będą wykorzystywane..Córka dziś robiła pizzę..ale o tym za jakiś czas..

Komentarze

  1. Ale świetne nagrody :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Bożenko, że jesteś :-) Myślałam, że urlopowałaś.
    Ja wybieram się w przyszłym tygodniu na 6 dni nad jezioro i będę miała mała przerwę.. a na razie upały mnie dobijają i trzymam się od kuchni z daleka.
    I gratuluję wygranych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje! :) super nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje nagród ;) na pewno są w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.