Rosół z makaronem Bela


Parę dni temu nawiązałam współpracę z firmą Bela, a dziś otrzymałam kilka opakowań makaronu..Na początek zrobiłam rosołek..a obiad  miał być szybko..więc zrobiłam go w szybkowarze..Do rosołu użyłam makaronu krajanka Bela.Jest  to makaron z mąki 100% semoliny z pszenicy durum..w zupie spisał się idealnie..nie skleja się i jest bardzo smaczny..zostało mi jeszcze tego makaronu, więc jeszcze coś z niego zrobię..a reszta makaronów czeka w kolejce do wypróbowania. 

  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1 cebula
  • 2 porcje rosołowe z kurczaka 
  • 2 liście laurowe
  • 2 - 3 ziarenka ziela angielskiego
  • sól
  • pieprz
  • makaron Bela
Warzywa pokroić i lekko podsmażyć na oleju. Cebulę obrać, przekroić na pół i opalić.Porcje rosołowe umyć, przełożyć do  szybkowara,dodać podsmażone warzywa i cebulkę.Zalać wszystko wodą, tak, aby wszystko było przykryte, a nawet ciut więcej. Dodać przyprawy,zamknąć szybkowar i gotować 10 minut.Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu.Na talerze wyłożyć porcje makaronu i zalać rosołem.



                                                              

Komentarze

  1. Mój M. jest wielkim fanem rosołu, ale Twój tak smakowicie wygląda, że naszła mnie na niego ochota:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.