Sałatka z kaszą gryczną

Przepis na tą sałatkę podpatrzyłam u  Grumków , 
przepis pochodzi z książeczki "Lubię gotować: Uczta sałatkowa".Ja ciut zmieniłam..Do tej sałatki wykorzystałam kaszę gryczaną , którą otrzymałam z Młynów Stoisław.Prawdę mówiąc,pierwszy raz robiłam sałatkę z użyciem kaszy i na dodatek gryczanej..ale sałatka wyszła pyszna, a lepsza jest wtedy jak troszkę "poleżakuje" w lodówce, aby smaki się połączyły.
  • 1 szkl. kaszy gryczanej prażonej
  • 2 ogórki kiszone
  • 1/2 żółtej papryki
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1/2 zielonej papryki
  • 2 jabłka
  • 1 cebula
  • 3 łyżki oleju
  • 2 łyżki octu winnego
  • 1 łyżka octu balsamicznego
  • 1 łyżka natki pietruszki
  • sól, pieprz
Kaszę gryczaną ugotować na sypko, ostudzić.Pozostałe składniki pokroić w kostkę, wymieszać z kaszą, dodać ocet, olej.Doprawić do smaku.Sałatka jest najlepsza jak trochę "poleżakuje"w lodówce, wtedy wszystkie smaki się połączą.



Komentarze