Ciasto z rabarbarem i malinami



Pyszne i proste ciasto, nawet bez użycia miksera.. wymieszane drewnianą łyżką.

ciasto
  • 1 szkl. maślanki lub jogurtu naturalnego
  • 1 szkl. cukru
  • 0,5 szkl. oleju
  • 2 jajka
  • 2,5 szkl. mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • cukier waniliowy 
  • szczypta soli
  • owoce [ u mnie maliny mrożone i rabarbar]
kruszonka
  • 1/3 kostki margaryny
  • 3/4 szkl. cukru 
  • 3/4 szkl. mąki
  • cukier waniliowy
Wszystkie składniki ciasta zmiksować [ ja wymieszałam drewnianą łyżką].Ciasto wylać na natłuszczoną blachę, na wierzch położyć owoce, a na to posypać kruszonkę [ wcześniej razem wszystko wymieszać].Piec w temp. 180 st. C około 35 minut.
Po upieczeniu można  posypać cukrem pudrem.

                                               Szybkie ciasta - czyli RATUNKU GOŚCIE!!!

Komentarze

  1. Pychota. Ja już nie mogę się malin doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka blaszka bedzie najlepsza do tego ciasta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka blaszka bedzie najlepsza do tego ciasta??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.