Żeberka w coli


Pyszne soczyste żeberka w coli, robiłam je jakiś czas temu..pocięłam na małe kawałki z jedną kostką i piekłam dłużej niż powinnam bez woreczka..wyszły idealne , chrupiące. 

Zawartość torebki Knorr wymieszać z colą i ketchupem.Przełożyć do załączonego woreczka.Żeberka umyć i pociąć w mniejsze kawałki [ np.po 1 lub 2 kostki] i umieścić w woreczku , zamknąć klipsem.Wymieszać [ zostawiłam w lodówce na kilka godzin] i nakłuć w kilku miejscach.Mięso piec na najniższej półce piekarnika nagrzanego do temp.180 stopni przez około 60 minut.Następnie rozciąć woreczek i piec około 10 minut, aby skórka była chrupiąca.

Komentarze

  1. Bardzo mi smakują w coli, ale przyprawy sama sobie dobrałam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.