Marsyl...bo liczy się smak !


Moje kuchenne szafki znów zapełniły się produktami do przetestowania..Parę dni temu nawiązałam współpracę z firmą Marsyl ,a już dziś dostałam przesyłkę..i to jeszcze jaką [ dziękuję firmie MARSYL]..dostałam sporo różnych przypraw i dodatków do wypieków..już zastanawiam się co z nich zrobię..Produkty  firmy  Marsyl no i właściwie firma Marsyl to dla mnie nowość...do tej pory nigdzie w sklepach nie widziałam produktów tej firmy..no cóż ..mieszkam w małej miejscowości,ale i nawet w ciut większych miejscowościach nie spotkałam się z produktami Marsyl..a firma ta ma szeroki asortyment produktów.
Przepisy z wykorzystaniem produktów Marsyl już niebawem.


Komentarze

  1. Chyba też nigdy się nie spotkałam z tą firmą...
    Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się spotkałam. Sama tez je testuję własnie na swoim blogu. Jestem nimi zachwycona. Myślę, że i Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.