Kotlety z grzybów


Chociaż to nie pora na świeże grzyby zapraszam na pyszne kotleciki z grzybów [ mrożonych]..i jak to u mnie czasem bywa nie zdążyłam zrobić zdjęcia z efektu końcowego..

  • 50 dag  grzybów leśnych (podgrzybki, prawdziwki)
  • 1 cebula
  • 1 jajko
  • tarta bułka
  • sól, pieprz
  • ziarenka smaku

Grzyby mrożone zalać zimną wodą lekko osoloną i zagotować,następnie grzyby odcedzić, ostudzić.Zmielić je przez maszynkę.Cebulę drobno posiekać i zeszklić na oliwie.Dodać do  grzybów,dodać jajko ,przyprawy,trochę bułki tartej i wymieszać.Formować  kotlety, obtoczyć w  bułce tartej i smażyć z obu stron na złoty kolor.
                                            


Przepis dodaję do akcji Klopsiki i pulpety. 


Klopsiki i pulpety

Komentarze

  1. mrożonych niestety nie mam, ale z chęcia spróbuję takich kotletów jak owe grzyby zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.