Migdałowo - kokosowe diamenty i testowanie foremki

W piątek dostałam przesyłkę  ze sklepu z prezentami i gadżetami GodsToys.pl, a w niej formę do lodów diamenty i coś jeszcze , ale o tym w późniejszym terminie..Foremka do lodów diamenty..ale ja na początek zrobiłam w niej czekoladki..foremka jest dość sztywna i szczerze mówiąc myślałam, że będę miała problem z wyjęciem czekoladek..ale wyjęłam je bez żadnego problemu..
                                     
  • 10 dkg białej czekolady
  • 10 dkg mlecznej czekolady
  • 1 łyżka mielonych migdałów
  • 1 łyżka drobno mielonych wiórków kokosowych

Białą czekoladę roztopić w kąpieli wodnej, wymieszać z migdałami.Mleczną czekoladę też roztopić w kąpieli wodnej i dodać wiórki kokosowe.Nakładać po kolei po łyżeczce do każdego zagłębienia silikonowej foremki do lodu. Odstawić do lodówki do zastygnięcia.
Zrobiłam również  pralinki i takie oto kocie języczki ..
  

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję..nie wiedziałam czy wyjdą i nie są może zbyt dokładnie "czekoladowe" ale teraz już wiem i na pewno będę je robić częściej..

      Usuń
  2. Czekoladki super :-) ostatnio też zaopatrzyłam się w silikonowe foremki do babeczek i jestem bardzo zadowolona, pomału będę wszystkie tradycyjne formy zamieniać na silikonowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..ja mam sporo silikonowych foremek i ciągle też coś dokupuje, a te dostałam gratis do przetestowania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.