Sałatka z udek wędzonych

Sałatkowa inspiracja- taką sałatkę można zrobić szybko, a składniki dodać według własnego gustu.Ja zrobiłam z takich składników, jakie akurat miałam w domu, ale można dodać również fasolkę czerwoną, ananasa, groszek itd..

  • 2 wędzone udka lub pierś z kurczaka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 papryka
  • 10 dkg sera żółtego
  • kapusta pekińska
  • majonez
  • sól, pieprz 
Kapustę poszatkować, a resztę składników pokroić w kostkę.Doprawić, wymieszać z majonezem i wstawić do lodówki, aby smaki się przegryzły.

    Komentarze

    1. Ja robie z ananasem i czerwona fasolką. Pychota! Musze koniecznie spróbować z żółtym serem!

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo fajna taka sałatka, tylko jest problem, bo wędzone udko tak pachnie, że zanim zrobiłabym sałatkę to mogłabym je zjeść :D

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.