Racuszki miodowe



Te racuszki robiłam parę dni temu i na pewno znów zrobię..Przepis pochodzi z jakiejś starej gazety..Przepis podam tak jak był w gazecie, ale ja dodałam ciut więcej mąki..Ciasto było strasznie rzadkie...myślę, że chyba  było za dużo drożdży do takiej ilości mąki..

  • 1,5 szkl.mąki [dałam troszkę więcej]
  • 1 szkl.mleka
  • 1 łyżka miodu
  • 2 dkg drożdży
  • 1 łyżka masła
  • 2 jajka
Ciepłe mleko rozmieszać z miodem, dodać pokruszone drożdże i łyżeczkę mąki.Odstawić do wyrośnięcia.Do wyrośniętego rozczynu dodać mąkę i roztopione masło oraz jajka.Dokładnie zmiksować łyżką lub zmiksować, aby nie było grudek.Odstawić do wyrośnięcia.Na patelni rozgrzać olej , łyżką kłaść małe ale dość grube placuszki.Smażyć z obu stron.Osączyć na ręczniku papierowym , posypać cukrem pudrem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.