Mufiny capuccino z czekoladą

Przepis na takie mufiny widziałam na kilku blogach, więc musiałam i ja sprobować.Moje mufiny ...jakoś za bardzo nie wyrosły- nie wiem czemu, ale i tak smakowały..
  • 100 g masła
  • 1 jajko
  • 1/2 szkl. mleka
  • 2 łyżki kawy rozpuszczone w 2 łyżkach gorącej wody
  • 2/3 szkl. cukru
  • 1 cukier waniliowy
  • 1 ¾ szkl.maki
  • ¼ łyżeczki soli
  • 1½ łyżeczki proszku do pieczenia
  • 12 kawałków chałwy waniliowej (lub czekolady)
W misce wymieszać rozpuszczone i ostudzone masło z cukrem, dodać jajko, letnią kawę oraz mleko. Wymieszać. W drugiej misce wymieszać składniki suche czyli: mąkę, proszek do pieczenia, cukier waniliowy, sól. Dodać mokre składniki do suchych i wymieszać tylko do połączenia obu mas. Mogą pozostać grudki. Foremki muffinkowe napełnić do połowy, włożyć po kawałku chałwy (lub czekolady) i przykryć pozostałą masą.

Komentarze

  1. muffinki capuccino osobiście bardzo lubię :) przypomniałaś mi i nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam i ja :) pyszne są prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają właśnie takie jakie są - mniejsze, ale za to wypełnione po brzegi smakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.