Kotlety z piersi kurczaka

Propozycja na szybki i smaczny  obiad....kotleciki z piersi kurczaka , ziemniaki i do tego jakaś surówka  np, sałata ze śmietaną i obiad gotowy.
  • 2 jajka
  • 2 pojedyncze filety z kurczaka
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • sól , pieprz
Filety z kurczaka umyć, osuszyć papierowym ręcznikiem kuchennym i pokroić w niedużą kostkę lub cienkie paseczki.Jajka, mąkę i majonez dokładnie wymieszać z solą i pieprzem tak, by powstało gładkie ciasto.Pokrojone mięso dokładnie wymieszać z ciastem i łyżką nakładać na patelnię z gorącym olejem, formując zgrabne kotlety.Smażyć na niewielkim ogniu, aż się ładnie zrumienią z obu stron.

Komentarze

  1. Takich kotlecików nie znam, ale mam nadzieję, że niebawem poznam, gdyż bardzo intryguje mnie ten majonez:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anucha-są smaczne , polecam.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez robie podobne, dorzucam jeszcze pieczarki albo papapryke, sa bardzo smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aga - można oczywiście dodać pieczarki lub paprykę, ja akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam takich kotlecików. Zawsze te z piersi kurczakowej robiłam jak schabowe w panierce.
    Pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kotleciki, mam troszkę inny przepis z dodatkiem cebuli.

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam to dzisiaj na obiad wg twojego przepisu, i wyszło pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urtica1 - ja też kiedyś robiłam takie tradycyjne w panierce , ale te są smaczniejsze...

    Avelina - można dodać cebulę , nawet ser żółty..

    goh. -ciesze się ,że smakowały..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.