Dzień Matki i niespodzianka

Dziś dzień Matki i z tej okazji składam najserdeczniejsze życzenia wszystkim Matkom.... Ja do swojej Mamy dziś tylko zadzwoniłam z życzeniami, a z prezentem i kwiatami pojadę w niedzielę...Moje córki złożyły mi rano życzenia , dały prezent i powiedziały , że czeka mnie jeszcze jakaś niespodzianka......no i przed chwilą okazało się co to za niespodzianka...W drzwiach mojego domu stanął kurier z poczty kwiatowej.....Okazało się ,że moje córki wzięły udział w konkursie Winiary  i wygrały taki oto bukiet... 

 Dziękuję Wam kochane córeczki...

Oprócz bukietu jeszcze dodatek od firmy Winiary.

Komentarze

  1. Bożenko, wspaniały bukiet i niesamowita niespodzianka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urtica1 - dziękuję.oj niespodzianka niesamowita - to prawda... a jakie córki zadowolone.. pierwszy raz wzięły udział w konkursie i wygrały..Córka także mówiła, że i ona dostanie jakiś prezent od firmy Winiary..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz...to wspaniała niespodzianka!!! aż mi się miło zrobiło kiedy przeczytałam Twój post..to tak jakby mnie to spotkało:-)
    pozdrawiam i zyczę przyjemnego dzisiejszego Dnia..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i wzajemnie:) Bukiet przepiękny! Wspaniała niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mialas fajna niespodzianke i jaki ladny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. MałgosiaZ to naprawdę była miła niespodzianka...

    Ania - dziękuję..bukiet piękny ..ciekawe jak długo wytrzyma... tak myślałam , żeby wysuszyć ten bukiet...

    Anonimowy ,aga - oj , fajna , fajna....a bukiet ładny, to fakt...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.