Lody bananowe

Robi się coraz cieplej na dworze ,więc na pewno z chęcią ktoś się na nie skusi......pyszne lody bananowe..
  • 6 patyczków do lodów
  • 3 banany
  • 120 g gorzkiej czekolady
  • 2 łyżki oleju słonecznikowego
  • dowolna posypka
Banany obrać, każdy przekroić na pół. W każdą połówkę wbić patyczek do lodów. Ułożyć na papierze do pieczenia i odłożyć do zamrażarki na 15 minut.
Po 15 minutach czekoladę roztopić w mikrofali lub w kąpieli wodnej, wymieszać z olejem. Wyjmować po kolei banany z zamrażarki, otaczać w czekoladzie i bardzo szybko w posypce .Odłożyć na kilka godzin do zamrażarki.




Komentarze

  1. bardzo fajny pomysł na lody.. nie tylko dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity pomysł...nigdy tego nie widzialam a więc pora to wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je podczas letnich upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra pomysł - zdecydowanie do wykorzystania w sezonie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jadłam mrożone banany i wole jednak w temperaturze pokojowej, ale dzieciom na pewno się spodoba taki deser :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super lody, cudowne na upalne dni!!:) Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się skuszę! Na początku myślałam, że będziesz zamrażać banany a potem je miksować. A Ty robisz w taki sposób, fajnie!:) poozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wykorzystam.. super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny -dziękuję...oczywiście nie każdemu mogą posmakować takie lody, ale dzieciom napewno...mój mąż np. nie lubi bananów, ale takiego loda spróbował...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo kurna jakie zajefajne;)) wygladają bardzo bardzo a to bardzo przepysznie.:) Musze wyprubować ale narazie nie mam bananow w domu... bede musiała wybrać się do miasta na zakupy:)Serdecznie Cię pozdrawiam i przesyłam całuski.
    Eluś;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.