Aniołek

Ciasto przekładane..mniam..

  • 2 duże jaja
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 1/2 szkl.śmietany
  • 3/4 szkl. cukru
  • 3 i 1/2 szkl.mąki
  • 1/2 kostki masła
  • 1 łyżka amoniaku

  • 1 litr mleka
  • 1 margaryna
  • 1 cukier waniliowy
  • 1/2 szkl. cukru
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 4  jaja

Jaja zmiksować z mąką ziemniaczaną, dodać śmietanę i cukier. Wszystko razem ubić. Następnie dodać 2 szklanki mąki, wymieszać. Wylać na stolnicę, dodać 1 i 1/2 szklanki mąki, masło i amoniak. Wszystko razem wymieszać. Zagnieść ciasto. Podzielić ciasto na 4 równe części[ u mnie było więcej] i upiec 4 placki.3 szklanki mleka zagotować z cukrem i margaryną. Na gotujące się mleko wlać rozrobione jaja z mąką i 1 szklanką mleka. Gorącą masą przekładać placki.Dowolnie udekorować.

Komentarze

  1. Pięknie wygląda! Ja znam wersję z kremem na śmietanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek:) Podejrzewam, że zjada się kawałek i człowiek czuje się jak w niebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego nie znałam Musi smakować

    OdpowiedzUsuń
  4. takiego jeszcze nie jadłam Smacznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. andzia-35 -dziękuję. można zrobić i z kremem ze śmietany.

    Ania - jest smaczne ,no i musisz spróbować i wtedy ocenisz czy czujesz się jak w niebie..

    kulinarne-smaki -dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.