Pianka marshmallow II

Kolejny wypróbowany  przepis na pianki, tym razem te lepiej smakują niż  pianki z mlekiem w proszku . To jeszcze nie koniec moich eksperymentów z piankami, mam jeszcze kilka w kolejce.... 
  • 150 ml wody
  • 30 dkg cukru pudru
  • 2 łyżeczki żelatyny 
  • aromat [ ja dałam pomarańczowy]
  • trochę soku z cytryny

Żelatynę rozpuścić w odrobinie zimnej wody. W rondelku podgrzać cukier i wodę i aromat , podgrzewać aż do rozpuszczenia cukru - nie doprowadzić do wrzenia. Syrop cukrowy wlać do żelatyny , dodać sok z cytryny i ubijać mikserem do otrzymania białej gęstej piany.[ trwa to dość długo ]Przełożyć masę do natłuszczonej foremki i odstawić do stężenia.Pokroić ,ja dodatkowo obtoczyłam w glukozie.

    Komentarze

    1. kulinarne smaki- skuś się...
      judik119 - dziękuję..

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetnie wyglądają! Jak profesjonalne marshmallows :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ta już wygląda jak marshmallow:) Czekam jeszcze na inne propozycje, ale ta mi się już bardzo podoba:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Komarka- dziękuję.
      Aniu- Dziękuję.Faktycznie , ta bardziej przypomina pianki..

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
    Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.