Kuleczki bananowe

Ciekawy sposób na smaczne połączenie banana i czekolady. Przepis podpatrzyłam na blogu Pysznie , pyszniutko i przepis cytuję za autorką tego wspaniałego bloga.
  • 3 spore banany
  • 1 opakowanie okrągłych malutkich biszkoptów
  • 15 dkg czekolady gorzkiej 
  • 9 dkg margaryny (najlepsza Planta)
Wykonanie:
Banany obrać ze skóry i pokroić w plastry ( najlepiej około 0,5 cm grubości). Biszkopty przełożyć bananami. Rozpuścić, najlepiej w mikrofali margarynę Plantę, następnie pokruszyć do niej czekoladę i ponownie rozpuścić w kuchence. W ciepłej polewie zanurzać biszkopty przełożone bananami i układać je na deseczce wyłożonej folią aluminiową lub papierem pergaminowym. Pozostawić do zastygnięcia. Biszkopty najlepiej nabijać na wykałaczkę i przy jej pomocy zanurzać w polewie. 







Komentarze

  1. Ja bym mimo wszystko z masłem spróbowała:) Wyglądają bardzo intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kupiłam banany i zastanawiałam się co z nimi zrobić. Chciałam połaczyć je z czekoladą. Przepis zabieram ze sobą bo wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł, i co najważniejsze dla mnie - bez pieczenia:) chyba też spróbuję to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny...
    Aniu ja robiłam też z masłem , a przepis cytowałam za autorką bloga Pysznie , pyszniutko i nie chciałam zmieniać.
    Goh- spróbuj zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepis! Koniecznie zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to ci numer - właśnie dzisiaj myślałam o tym, czy by takich biszkoptów z bananami nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.