Babka róża

 Taką babkę można piec w różnej formie, u mnie akurat w formie róży..
  • 3 jajka
  • 1 szkl cukru
  • 1 szkl mąki
  • 1/2 szkl mąki ziemniaczanej
  • 1 margaryna
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczki kakao
Jajka ubić z cukrem, margarynę rozpuścić. Do ubitych jajek dodać obydwie mąki z proszkiem ,do tego dodać rozpuszczoną , przestudzoną margarynę,wymieszać. Wlać do wysmarowanej i wysypanej bułka tartą formy do babek ,zostawiając 3-5 łyżek ciasta , do tego ciasta zostawionego dodać kakao i wymieszać. Następnie polać po wierzchu. Piec 45 min . Polać polewą czekoladową lub posypać cukrem pudrem .

Komentarze

  1. Dobrze się piecze Bożenko w takiej formie? Miałam kiedyś dokładnie taką ( taki wzór ) silikonową w ręku, ale się nie odważyłam kupić, bo wydawało mi się, że te rowki są zbyt malutkie i góra się pokruszy.
    Babka wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny..
    Grażyno- ja szczerze mówiąc piekłam pierwszy raz w takiej formie i nie miałam żadnego problemu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taką formę :) super jest! a Pianki to sobie chyba zrobię...
    W końcu udało mi się wysłać przesyłkę (!) w piątek...Poczta u nas pracuje do 14.30...i ja też, ale udało się.
    Przepraszam za zwłokę...
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskości- ja wcześniej widziałam takie formy ,a ta prawdę mówiąc pożyczona od koleżanki. Ale myślę, że kupię sobie też taką. Dziękuję za przesyłkę.[ musiałam pochwalić się nagrodą na swoim blogu]
    Judik119-dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.